vrijdag 13 januari 2023

Fotoshoot

Van de week stuurde de journaliste van GOED mij een berichtje of ik een recente foto had. Nee, die heb ik niet en zeker niet met zowel mijn fiets als mijn rollator. Of ik het dan erg zou vinden dat er van hun een fotograaf foto's komt trekken. Voor mij geen probleem.

Dus vandaag, vrijdag de 13e, is de fotograaf langs gekomen. Het mochten geen winterse foto's worden want het is voor de uitgave in de lente. Dan een mooi plekje zoeken om de foto's te trekken. Ik gaf aan dat bij het gevang van Hoogstraten wel mooie foto's gemaakt konden worden. Op dit moment staan daar de akkers onder water i.v.m. de vele regen die er de afgelopen dagen is gevallen. Maar ja als er Maartse buien of Aprilse grillen zijn kan dat ook gebeuren.

Ik op de fiets en hij met de auto naar het parkeerplaatsje in de buurt van wandelknooppunt 52. Het waait op het moment stevig dus was helemaal niet erg dat mijn haar niet netjes zat want het waaide toch alle kanten op. Aan het einde van de fotoshoot heb ik zelfs nog als een klein kind verschillende keren lachend door een plas mogen fietsen. We hebben veel lol gehad. Als de publicatie is geweest gaat hij mij tussen de 30 en 40 foto's doorsturen. Heel benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ALDI open op zondag

Goede morgen, een ander bed is toch even wennen. Wat onrustig geslapen maar dat komt allemaal wel goed. Daar het morgen een feestdag is ware...