zondag 30 april 2023

ALDI open op zondag

Goede morgen, een ander bed is toch even wennen. Wat onrustig geslapen maar dat komt allemaal wel goed.

Daar het morgen een feestdag is waren we heel blij dat de ALDI, die aan het begin van de straat waar wij overnachten is, open was. Nadat we onze maaltijden eerder al uitgekozen hadden in het kookboek van The Wahls Protocol konden we nu de ingrediënten gaan halen. Maar ja zoals iedereen wel weet hebben ze bij de ALDI veel maar toch niet alles. We hebben dan de recepten maar aangepast naar de ingrediënten die we wel konden vinden. De smaak deed daar niets aan af we hebben goed gegeten.

Op de camping in Cambrai bleken er ook verschillende Nederlanders te staan. Nadat ik daar in de avond een goede douche had genomen raak je dan toch aan de praat met die mensen. Een koppel was onderweg naar Lissabon om daar op het huis van vrienden te gaan passen. Tot de Pyreneeën fietsen zij dezelfde route als ik. Ze zijn in de buurt van Amersfoort gestart en hadden deze camping als hun rustpunt uitgekozen waar ze dus 2 nachten zouden blijven. Omdat ik natuurlijk morgen al verder fiets was het de vraag wanneer ik ze weer tegen zou komen. Het andere koppel was met hun dochtertje lekker aan het toeren met de camper/mobile home in de meivakantie. Leuk en gezellig gesprek gehad waarbij Frank aan het einde kwam kijken waar ik bleef want ik bleef wel heel lang weg.

Waarna ik terug bij de camper/mobile home lekker m'n bedje in ben gekropen om de morgen goed uitgerust te kunnen starten.

Slaap wel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ALDI open op zondag

Goede morgen, een ander bed is toch even wennen. Wat onrustig geslapen maar dat komt allemaal wel goed. Daar het morgen een feestdag is ware...