donderdag 20 april 2023

Alles al zo'n beetje bij elkaar gezocht???

NEE!!!

Moet toch echt gaan beginnen om alles al een beetje klaar te gaan zetten en bij elkaar te gaan zoeken. Maar het lukt maar niet om dat ook daadwerkelijk te doen.

Heb in de bijkeuken een tasje hangen waar ik het hele jaar door allerlei spullen in heb gestoken die me wel handig leken om mee te nemen. Dat tasje moet ik dus eventjes uit gaan zoeken. Ook moet ik alle paperassen die ik op een grote hoop in de dressoirkast stak mbt de fietstocht eens uitzoeken wat ik dit jaar nodig heb.

Heb bij de laatste bestelling TENA Ladies al twee dozen in plaats van een doos besteld. Net m'n pismaker (sacrale neurostimulator 🤣) even een beetje harder gezet. Ook niet vergeten om een puppy trainingsmatje mee te nemen. Kan ik gebruiken als incontinentiematras. Mijn luiers voor het maandelijkse ongemak zijn ook al aanwezig. Hopelijk de laatste keer maar het zal er om hangen.

Neem geen broeken met knopen mee. Bij hoge nood hoef je dan geen gevecht met de knoop aan te gaan voor je je broek laat zakken. Heb m'n leggings geteld en dat zijn er 8 dus zeker genoeg. Ben nog aan het twijfelen wat ik voor bovenkleding meeneem. Zal denk ik afhankelijk zijn van de weersvoorspellingen. Een warm vest staat sowieso al op het lijstje, had ik speciaal afgelopen week al gewassen. Net zoals een lekker warme joggingbroek.

Eigengemaakte granola heb ik vandaag gemaakt dus daar heb ik ook al genoeg van. De haver yoghurt die ik gebruik is tot half juni goed dus van de week maar even het schap leeggekocht. Om niet elke dag yoghurt met granola te eten neem ik ook glutenvrije havermout mee met amandelmelk (psst, de amandelmelk heb ik grotendeels betaald met de waardebon die ik heb gekregen omdat ik mee had gedaan met een bevolkingsonderzoek). Eieren heb ik ook voldoende in huis maar die kunnen we onderweg vast ook wel makkelijk krijgen. Eigenlijk hoef ik van etenswaren alleen maar de gluten-, lactose- en suikervrije producten die ik gebruik mee te nemen. Alle andere producten, hoofdzakelijk verse producten, kunnen we onderweg kopen.

Wat ik natuurlijk ook niet moet vergeten is mijn medicatie, de afstandsbediening van m'n pismaker, zonnebril, zonnebrandcrème en m'n badpak (je weet tenslotte nooit of je ergens terecht komt waar je je dagelijkse km kunt doen).

Ik zal hoe dan ook vast iets vergeten maar wie doet dat niet als je op verlof vertrekt.

Dit was het voor vandaag. Nog 8 nachtjes en we vertrekken richting Cambrai.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ALDI open op zondag

Goede morgen, een ander bed is toch even wennen. Wat onrustig geslapen maar dat komt allemaal wel goed. Daar het morgen een feestdag is ware...