vrijdag 21 april 2023

De dressoirkast is al leeg

Deze ochtend bezig geweest om alles uit de dressoirkast te halen en te sorteren. Dan blijkt dat dus een echte dumpplaats te zijn als je even snel wil opruimen. Een deel kan al bij oud papier, deel van academie kan naar boven net als het deel administratie dat er lag. Blijft alleen nog maar de documentatie m.b.t. de fietstocht richting Santiago over.

Paklijst van vorig jaar ook terug gevonden op m'n laptop. Die dus maar even aangepast naar de situatie van dit jaar. Tenslotte hoef ik dit jaar geen rekening te houden of het allemaal wel op mijn fiets past. Waar ik wel rekening mee moet houden is dat ik niet zomaar alles meer mag eten. Geraak ik onderweg wel aan die levensmiddelen. Heb besloten om de levensmiddelen waar ik over twijfel mee te nemen. De verse producten zoals groenten kun je overal wel krijgen. Ook al nieuwe pot glutenvrije granola gemaakt die mee gaat. Dat wordt smullen. Heb ondertussen al wel een half krat gevuld met levensmiddelen.

Na het eten ben ik even naar de verlichte avondmarkt geweest. Voor ik op de fiets stapte zag ik echter dat er weer 2 aanhechtingspunten van mijn spaken bij het achterwiel waren afgebroken. Dinsdag 14 maart was dit al het geval bij het andere achterwiel. In het dorp aangekomen eerst even over de markt gewandeld zonder dat ik tussendoor moest gaan zitten op mijn rollator. Aansluitend even iets gaan drinken bij, hoe kan het ook anders, Den Bottel. Terwijl ik daar zat een bericht gestuurd naar de fietsenmaker m.b.t. mijn achterwiel. Hij gaat gelijk een nieuwe bestellen. Gelukkig gebeurt het een week voor ik vertrek en niet wanneer ik al in Frankrijk ben. Zodra het nieuwe wiel er is gaat m'n fiets binnen en worden ook gelijk de remblokken vervangen.

Nu lekker slapen en niet teveel nadenken over de dingen die je gewoon maar over je heen moet laten komen.
Welterusten 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ALDI open op zondag

Goede morgen, een ander bed is toch even wennen. Wat onrustig geslapen maar dat komt allemaal wel goed. Daar het morgen een feestdag is ware...